What a ride this has been!

 Holy moly! What a ride this has been! Momenteel (hopelijk enkel vandaag) lukt me even niets. En net dat doet me nadenken over de beperkingen die iedereen wel kan tegenkomen. Ik kom hier uit, gegarandeerd, maar toch doet het feit dat alles even niet werkt, je stilstaan bij alles wat je wel had. Ik had bvb een job, geen pijn, ik ging waar ik heen wou (pre-corona), ... . Klinkt banaal, want er zijn sowieso mensen voor wie bepaalde zaken allerminst een evidentie lijken. En eigenlijk het enige wat er toe doet, is dat iedereen gelukkig is.

Ben jij gelukkig? I know I am, despite it all. En zelfs dat klinkt heel banaal, gelukkig zijn. Zoals je in mijn vorige posts kon lezen, ben ik positief en optimistisch ingesteld en voel ik mij oké. Ergo, ik ben gelukkig. Of toch zoiets? Maar wat maakt ons geluk? Bij mijn is dat vanalles: vrienden, familie, koffie (duh!), boekjes lezen, een haardvuur, de natuur, ... . Het feit dat alles een beetje moeilijker loopt vandaag, laat mij bij al deze dagdagelijkse zaken stilstaan en maar goed ook! En hoe gaat het met jou? For real, let me know!

Maaaaaar, ik voel me nog steeds goed hé, no worries (moesten die er zijn)! Maandag is thé monday, dan begint mijn behandeling. Gisteren werd mijn poortje gestoken en dat voelt nu even niet zo aangenaam, platliggen is de boodschap. Een dagje netflix and chill dan maar. Iemand suggesties voor goede films of series? 

Liefs, 

Elise

Reacties

  1. Kop op meid! Die dingen dat je had, staan binnenkort weer op jou te wachten. Hier gaat het ook niet zo denderend maar uiteindelijk komt altijd alles goed :-) goeie series: casa de papel en als je van horror houdt... the haunting hill house. Beide kort maar super goed! En games of thrones natuurlijk ook.. groeten Carine (oud mede tupperware verkoopstertje :-D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé het is oké een mindere dag te hebben. Geniet van de rust en de dingen die je gelukkig maken 💕
    Over da Netflixen is maar 1 juist antwoord: FRIENDS (duh!!)

    Kzie je geiren ❤️
    Je zus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Help, mijn hormonen slaan op hol (grapje!)

Afscheid van een vriend: de poortkatheder

Elise: the corona edition